onsdag, marts 02, 2005

Viva den røde revolution

Sad lige og så Tina's køkken i dag på DR2 da en svensk forskergub tonede frem. Og sammen med svenskeren tonede der også billeder af en masse tomater. Forskergubben sagde noget om tomaters lyksaligheder og at det viser sig at de faktisk er meget sunde at spise og faktisk er forbyggende på en masse ting - prostatakræft, åreforkalkning osv.
Nu er der desværre sådan at jeg ikke er så meget til tomater, hvilket jo lidt er en skam. Men så var det at Peter (Tinas co-host) spørger forskergubben om hvordan det så er med Tomatketchup?

Og så siger forskergubben at det er endnu sundere at spise tomaterne som tomatketchup end at spise tomaterne rå!!! HURRA - faktisk HURRA HURRA

Jeg vil nu, og nu med god samvittighed, fortsætte med at spise urimelige mængder tomatketchup. Jeg tror faktisk at jeg vil blive nyreligiøs i forhold til det.

Måske jeg skulle lave mit eget Madprogram. Det kunne jo hedde noget i stil med "Andrews kök" med undertitlen "Mad med ketchup" og så kunne jeg i hvert program invitere kendiskokke (heriblandt Tina - det er selvsagt) som så kunne vise mig retter som jeg så kunne forbedre med let garnering ketchup. Især det med kendiskokkene ville være meget smart, nu jeg ikke selv er den sejeste i et køkken. Til gengæld er jeg sej når det kommer til ketchup. Jeg kunne også - hmm - jeg kunne jo også bare gå i seng inden det går helt galt.

Blog Network: