torsdag, juni 22, 2006

tid, sted og anvendelse II



her lidt ekstra info!

2 Comments:

At 9:27 PM, Anonymous Anonym said...

Tja der er rails og den er over i det grå/sølv --hhhmmmm

De biler jeg kender er røde med store dæk

Jeg må have flere spor

 
At 11:08 PM, Blogger Fladmas said...

grå/sølv? hvad snakker du om? Den er "Diamond White", hvad det så end er. Egentligt er den i mine øjne mere ovre i hvad Citroên kalder "Gletcher white", men da det jo ikke er en Citroên heder det "Diamond White".

Men nu du omtaler røde biler med store dæk kan jeg nævne at vi (faktisk mig) netop har anskaffet (faktisk fået) en lækker, rød, 10 cylænderet fartbombe med uafhængigt ophæng med stødstangsaktiverede torsionsfjedre for og bag. Jeg si'r dig den er LÆKKER. (billeder følger)

Og hvad angår den diamant hvide bil, følger der også her lidt flere billeder.

 

Send en kommentar

<< Home

Blog Network: