søndag, januar 06, 2008

Så er slikmutter tilbage...

ja jooh, der er jo så gået en rum tid siden sidst "rigtige" indlæg, men sådan er det vel lidt med denne blog. Den må leve lidt i skyggen af familie, arbejde, privatprojekter (der rangerer højere end denne blog), og mad, søvn og det der.

Men nuvel, nu kom der så en andledning til lidt opdatering og det vel at mærke IKKE et nytårsfortsæt!!!, men derimod det faktum at jeg for nu næsten et halvt år siden valgte at opgraderer det ellers så trofaste Olympus 4000Zoom digitalkamera fra år 2000 med et nyere eller faktisk nyt Canon D400. Her godt et halvt år og en hel del billeder senere kan jeg se at der er kommet et par billeder i "kassen" som jeg af den ene eller anden grund finder ret gode. Nogle fordi jeg egentlig syntes de fotografisk er gode, andre fordi det viser en stump af vores liv.

Så altså, jeg tænker at jeg her løbende vil poste billeder når der er en eller anden grund, men her til at begynde med vil der komme lidt flere for ligesom at få indhentet det halve år.

Kommentarer er meget velkomne!!


Nå ja, som sådan noget jo nu er må jeg hellere bringe et selvportræt at fotografen:

Blog Network: